Studio VITAMIND is een Health & Fitness Playground voor ambitieuze, daadkrachtige en nuchtere levensgenieters. Wij kijken met een open en luchtige blik naar bewegen, eten en ontspannen.

Wil jij je ook weer fit en happy voelen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

 

Bij VITAMIND krijg je kennis over beweging, voeding en mindset. Onder begeleiding van ervaren personal trainers en lifestylecoaches ontwikkel je stap-voor-stap een gezonde leeftijstijl die bij jou past. Je traint in kleine groepen op de meest verrassende locaties in de buitenlucht. Of bij jou thuis, in je achtertuin of in het park om de hoek. Wij denken graag met je mee.

ALLE HEALTH- & FITNESS-ASPECTEN IN 1

Bij VITAMIND kijken we naar alle aspecten die bijdragen aan jouw vitaliteit. Hoeveel en hoe beweeg je? Wat eet je? Hoe zit het met de kwaliteit van je slaap? Hoe ontspan je? Vanuit daar maken we een persoonlijk plan van aanpak. Onze trainingsschema’s en voedingsadviezen zijn gebaseerd op wetenschappelijk bewezen methoden en technieken.

MET MAXIMAAL 9 ANDEREN

Je traint 1-op-1 of in groepen met maximaal 9 anderen. Hierdoor krijg je veel persoonlijke aandacht en weten de trainers precies waar jouw grenzen liggen en waar zij je juist kunnen uitdagen om net dat beetje extra te geven. Ook maken wij gebruik van ontspanningstechnieken, blessurebehandelingen en onze never-ending-smile.

 BUITEN IS MEER

Waarom zou je binnen trainen als het ook buiten kan? Bij VITAMIND voelt het soms harde trainen meer als spelen. Met onze outdoor small group trainingen kom je op de meest verrassende locaties en vliegt de tijd voorbij. Onze 1-op-1-sessies vinden plaats in en bij onze prachtige studio of, tegen een meerprijs, op een andere gewenste locatie. 

KORT, KRACHTIG EN EFFECTIEF

45 minuten knallen, voedzaam eten en vervolgens hard uitrusten. Dat begrijpt je lijf en die visie zorgt ervoor dat je binnen mum van tijd weer in topshape bent. Wij leren je slim eten en trainen zodat je genoeg tijd overhoudt voor ontspanning en leuke dingen doen. En ja, een pizza en een stuk taart passen daar ook prima bij.

PT EN LIFESTYLE COACHING

Coaching

SMALL GROUP TRAINING

Small group training

SPECIALS

Specials

IN BUSINESS

Vitamind in business

Ontmoet onze trainers

Denise Laan
Arrow VitaminD

‘Do something different every day’

Denise Laan

 

Denise Laan is fitness- en lifestyle-expert en oprichter van VITAMIND. Zij combineert haar jarenlange ervaring bij de Koninklijke Marine en de Nationale Politie met een aanstekelijke passie voor fit en luchtig leven.  

”Om mensen optimaal te kunnen begeleiden starten wij altijd met het belangrijkste aspect; luisteren en kijken naar wat mensen zoeken en nodig hebben. Vervolgens kijken we naar het persoonlijke leven en op welke vlakken we kleine en haalbare doelen kunnen maken. Wanneer iemand het leuk begint te vinden ligt de weg naar succes open. Als allround opgeleide leefstijlcoach (onder andere bij Schott & Co Leefstijlacademie en Acceptance & Commitment Therapie) kijk ik naar jou als persoon en zorgen we samen voor die unieke VITAMIND-beleving.” 

VITAMIND is ontstaan uit de wens om anderen te inspireren en te leren hoe je met energie en focus dagelijks kunt doen wat je het allerliefste doet’.

TRAINEN
‘Een van mijn favoriete workouts is 10 sets van heavy sprints. Stel de bekende Seconds-timer in op 10 setjes. Kies voor 8 seconden GO en 10 seconden REST. Sprint vervolgens 8 seconden zo snel mogelijk op de plek waar je staat en verdien die 10 seconden rust.’

VOEDING
‘Ben je voor je werk veel onderweg of ga je een dag op pad? Neem dan altijd een zakje noten mee voor wanneer je trek krijgt. Noten zorgen voor een verzadigd gevoel waardoor tankstation-snoep bij jou geen kans meer krijgt.’

MINDSET
‘Zorg ervoor dat je minimaal twee keer per dag naar buiten gaat voor een korte break. Zeker als je kantoorwerk doet, kan dit enorm bijdragen aan een fit en uitgerust gevoel. Adem frisse lucht in en focus je op het verlengen van je uitademing. Vertraag en geniet.’

Arrow VitaminD

‘Your way to faith starts with the plan you create’

Rivaldo Blijd

 

Rivaldo Blijd is met zijn energie een aanwinst voor team VITAMIND. Hij is een zeer enthousiaste trainer & leefstijlcoach en is opgeleid aan het CIOS. Met zijn verfrissende aanpak en 100% commitment ondersteunt hij mensen graag om hun grenzen te verleggen.

 

‘Mijn één-op-één-sessies en small-grouptrainingen staan bekend als pittig. Ik help mensen graag om met impact te trainen, uiteraard met aandacht en respect voor iemands startpunt en huidige kunnen’. 

 

Cruciaal
‘Trainen mag best zwaar zijn zolang je maar met een glimlach naar huis gaat. In mijn trainingen maak ik gebruik van de nieuwste oefeningen en technieken. Ik haal er voldoening uit als mensen het naar hun zin hebben en ik eraan kan bijdragen dat ze lekker in hun vel zitten’.

Rivaldo kom je tegen in de small-groups op woensdag en zondag. Op de andere dagen is hij jouw coach in zijn 1-op-1-sessies die je middels het SILVER-startpakket kunt boeken.

MINDSET
‘Als je begint met trainen start dan met een plan dat je écht leuk vindt. Zeker in de eerste maand zal het best zwaar zijn om nieuwe gewoontes aan te leren. Als je doet wat je leuk vindt, houd je het trainen beter vol en toon je meer inzet.’

 VOEDING
‘Het is, zeker in de winter, van belang dat je je weerstand optimaal houdt. Zorg daarom dagelijks voor voldoende vitamines C en D. Haal C zoveel mogelijk uit gezonde voeding en train en beweeg voor je dosis vitamine D zoveel mogelijk in de buitenlucht.’

TRAINEN
‘Ben je toe aan een opkikker? Probeer dan eens een superset met push ups en tricep dips. Doe 4 à 6 setjes van 12 herhalingen en rust na elk setje 20 seconden uit. Even kort trainen kan overal; voor tricep dips gebruik je de rand van je bed of die van een stevige stoel. ’

Arrow VitaminD

‘Yes you can, just take that first step’

Ran Bos

 

Ran Bos heeft zich recent aangesloten bij het team en is nu al een graag geziene trainer. Haar ervaring als docent psychologie op de Universiteit van Amsterdam komt haar perfect van pas in haar groepslessen en doelgerichte coachingsessies. 

 

‘De juiste afwisseling tussen inspanning, voeding en mindset heeft mij al veel vooruitgang gebracht. Toen ik als fanatiek sporter de diagnose reuma kreeg moest ik de balans opnieuw vinden. Leren vertrouwen in mijn lijf en stap voor stap progressie boeken. Die kleine stappen kunnen groots effect hebben en dat breng ik ook over in mijn 1-op-1-sessies en small-grouptrainingen’.

Ran kom je tegen in de small-groups op donderdag en regelmatig op andere dagen. Kies je voor 1-op-1-coaching met het SILVER-startpakket dan kan zij jou gaan begeleiden.

MINDSET
‘Je kunt lichamelijk nog zo fit zijn, als je je tussen je oren niet lekker voelt kun je je totaal uit balans voelen. Mindset en gedrag is daarin een belangrijke schakel en daar ligt tevens mijn expertise.’

 VOEDING
‘Gezond eten en daar ook van genieten is het belangrijkste advies. Leer voelen wat jouw lijf op welk moment nodig heeft.’

TRAINEN
‘Zonder herstel geen progressie. Pak die rust na een harde training en ga je, juist door dat herstel, fitter en sterker voelen.’

Arrow VitaminD

‘Balans is de sleutel tot succes’

Birgit Peeterman

 

Met haar brede kijk op leefstijl is Birgit Peeterman, personal trainer, ergotherapeut en voedingsconsulent, helemaal op haar plek bij VITAMIND. In haar populaire lessen outdoor small group training motiveert ze VITAMIND-members om het beste uit zichzelf te halen.

 

‘Als trainer doe ik er alles aan om members van binnenuit te motiveren om fit te worden. Daarom leg ik niet alleen uit hoe je een bepaalde oefening doet maar vertel ik ook waarom een oefening goed is voor je lijf. Het is mijn kracht om te kijken naar iemands mogelijkheden en die op een creatieve manier in te zetten voor het behalen van resultaat.

 

Rust
‘Balans is voor mij de sleutel tot succes. Je kunt heel veel sporten, maar als je nooit uitrust raakt je lichaam overtraind en pleeg je roofbouw. Een keertje niet trainen is daarom ook belangrijk. Net als plezier hebben in het leven.’

TRAINEN
Every minute on the minute is een workout die ideaal is als je weinig tijd hebt. Neem 3 oefeningen, bijvoorbeeld de squat, de push-up en standing knee-ups. Doe van iedere oefening 8 herhalingen binnen 1 minuut. Herhaal dit 10 keer en je bent binnen 10 minuten klaar!’

VOEDING
‘Zin in een lekker en voedzaam ontbijt of een goede boost na het trainen? Meng dan 100 gram bieten, 1 banaan, 200 gram kwark en 50 ml melk. Gooi het even in de blender en zet het vervolgens min. 3 uur in de koelkast. Garneer met nootjes, pitjes of rauwe cacao nibs.’

MINDSET
‘We weten altijd heel goed wat we moeten, maar dingen waar we plezier en energie van krijgen zoals in bad gaan of een leuk boek lezen, schieten er vaak bij in. Plan daarom elke dag minstens één activiteit die jou energie geeft. Zet deze net zoals andere afspraken in je agenda.’

Linda Weeteling

 

Linda Weeteling heeft bij VITAMIND meerdere gezichten maar altijd met een glimlach. Zij verzorgt de inmiddels bekende outdoor circuittrainingen en is tevens verantwoordelijk voor het reilen en zeilen achter de schermen. 

 

‘Ik ben een groot fan van bewegen, dat heb ik altijd al gehad. De lessen die ik bij VITAMIND geef, zijn voor mij een feestje. Lesgeven in de buitenlucht en anderen begeleiden om het beste uit zichzelf te halen, is één van mijn grootste passies. Ik houd ervan om mezelf als trainer uit te dagen en ik vind het fantastisch om VITAMIND te ondersteunen’.

 

Groei
‘De werkdruk is voor veel mensen hoog. Zeker in combinatie met een jong gezin lopen veel mensen vast. In mijn lessen besteed ik daar bewust aandacht aan door naast effectieve oefeningen ook tips & tools aan te reiken voor meer balans. De VITAMIND-members zijn enorm gemotiveerd. Het is prachtig om hun groei van dichtbij mee te maken.’

TRAINEN
‘Probeer eens een static lunge. Zoek een trap op, ga met je linkervoet op trede 2 staan en buig je achterste knie naar de grond. Tik vervolgens met rechts trede 2 zoveel mogelijk aan en houd dit 30 seconden vast. Kom in een squat en rust uit. Wissel daarna van been en herhaal de oefening tot je 3 sets hebt gedaan.’

 VOEDING
‘De hele week houd ik me aan een gebalanceerd voedingspatroon, maar één dag in het weekend is mijn lekkere zondige dag. Dan mag ik alles eten en drinken waar ik zin in heb. Door een dag niet te letten op wat je eet, is het gemakkelijker om je aan een gezond voedingspatroon te houden.’

MINDSET
‘Wees tevreden met jezelf, leg de lat niet te hoog en kijk naar de dingen die goed gaan. Daarom voorkom je veel onnodige stress. Als je positief in het leven staat, krijg je daar ook nog eens heel veel vriendelijkheid van anderen voor terug.’

Linda Weeteling
Arrow VitaminD

‘Geen doel is te ver als je plezier
hebt in wat je doet’

Linda Weeteling
Arrow VitaminD

‘Geen doel is te ver als je plezier
hebt in wat je doet’

Linda Weeteling

 

Linda Weeteling heeft bij VITAMIND meerdere gezichten maar altijd met een glimlach. Zij verzorgt de inmiddels bekende outdoor circuittrainingen en is tevens verantwoordelijk voor het reilen en zeilen achter de schermen. 

 

‘Ik ben een groot fan van bewegen, dat heb ik altijd al gehad. De lessen die ik bij VITAMIND geef, zijn voor mij een feestje. Lesgeven in de buitenlucht en anderen begeleiden om het beste uit zichzelf te halen, is één van mijn grootste passies. Ik houd ervan om mezelf als trainer uit te dagen en ik vind het fantastisch om VITAMIND te ondersteunen’.

 

Groei
‘De werkdruk is voor veel mensen hoog. Zeker in combinatie met een jong gezin lopen veel mensen vast. In mijn lessen besteed ik daar bewust aandacht aan door naast effectieve oefeningen ook tips & tools aan te reiken voor meer balans. De VITAMIND-members zijn enorm gemotiveerd. Het is prachtig om hun groei van dichtbij mee te maken.’

TRAINEN
‘Probeer eens een static lunge. Zoek een trap op, ga met je linkervoet op trede 2 staan en buig je achterste knie naar de grond. Tik vervolgens met rechts trede 2 zoveel mogelijk aan en houd dit 30 seconden vast. Kom in een squat en rust uit. Wissel daarna van been en herhaal de oefening tot je 3 sets hebt gedaan.’

 VOEDING
‘De hele week houd ik me aan een gebalanceerd voedingspatroon, maar één dag in het weekend is mijn lekkere zondige dag. Dan mag ik alles eten en drinken waar ik zin in heb. Door een dag niet te letten op wat je eet, is het gemakkelijker om je aan een gezond voedingspatroon te houden.’

MINDSET
‘Wees tevreden met jezelf, leg de lat niet te hoog en kijk naar de dingen die goed gaan. Daarom voorkom je veel onnodige stress. Als je positief in het leven staat, krijg je daar ook nog eens heel veel vriendelijkheid van anderen voor terug.’

Arrow VitaminD

Meld je dan nu aan voor je gratis proefles en kom vandaag nog met ons buitenspelen.
Vermeld in je bericht welke les je wilt volgen en of je nog bijzonderheden voor de trainer hebt.