Studio VITAMIND is een Health & Fitness Playground voor ambitieuze, daadkrachtige en nuchtere levensgenieters. Wij kijken met een open en luchtige blik naar bewegen, eten en ontspannen.

Wil jij je ook weer fit en happy voelen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

 

Bij VITAMIND krijg je kennis over beweging, voeding en mindset. Onder begeleiding van ervaren personal trainers en lifestylecoaches ontwikkel je stap-voor-stap een gezonde leeftijstijl die bij jou past. Je traint in kleine groepen op de meest verrassende locaties in de buitenlucht. Of bij jou thuis, in je achtertuin of in het park om de hoek. Wij denken graag met je mee.

Een inclusieve aanpak

Vitaliteit bestaat uit zoveel meer dan sporten alleen. Bij VITAMIND kijken we daarom naar alle aspecten van gezondheid.  Hoeveel beweeg je? Wat eet je? Hoe zit het met de kwaliteit van je slaap? Iedere klant die bij ons traint krijgt bij de start een uitgebreide vitaliteitsscan en advies op maat. Onze trainingsschema’s en voedingsadviezen zijn gebaseerd op wetenschappelijk bewezen methoden en technieken.

Kleinschalig

Als clubmember train je in kleine groepen met vaste gezichten. Hierdoor krijg je veel persoonlijke aandacht en weten de trainers precies waar jouw grenzen liggen en waar zij je juist kunnen uitdagen om net dat beetje extra te geven. Onze outdoor small group lessen zijn effectief, kort en krachtig. Trainen die je bij ons nooit langer dan 45 minuten. En je zult merken, dat is meer dan genoeg voor blijvend resultaat.

Buiten!

Waarom zou je binnen trainen als het ook buiten kan? Bij VITAMIND gaan we er graag op uit. Het groene Amsterdam-Noord is onze playground. Trainen saai? Bij ons voelt het als buitenspelen. Met onze outdoor small group trainingen kom je op de meest verrassende locaties en vliegt de tijd voorbij. Train je liever in je achtertuin of in het park om de hoek met een personal trainer? Ook dat is mogelijk!  

Genieten op één

Eten, bewegen en trainen op een realistische manier die bij jou past. Bij ons werk je in kleine en haalbare stappen toe naar een leefstijl die jou energie geeft om dagelijks te doen wat je het allerliefste doet. Plezier maken en genieten staan bij ons op één. Wij leren je slim eten en trainen zodat je genoeg tijd overhoudt voor ontspanning en leuke dingen doen. En ja, een pizza en een stuk taart passen daar ook prima bij.

PT EN LIFESTYLE COACHING

Coaching

SMALL GROUP TRAINING

Small group training

SPECIALS

Specials

IN BUSINESS

Vitamind in business

Ontmoet onze trainers

Denise Laan
Arrow VitaminD

‘Do something different every day’

Denise Laan

 

Denise Laan is leefstijlcoach, oprichter en lead-trainer van VITAMIND. Zij combineert haar jarenlange ervaring als hoofdagent en trainer bij de Nationale Politie met een aanstekelijke passie voor fit en luchtig leven.  

 

‘Al van jongs af aan ben ik gek op bewegen. Het liefst op een avontuurlijke manier in de buitenlucht. Dat trok me aan in mijn baan bij de Koninklijke Marine en bracht me vervolgens naar de Nationale Politie. Daar startte ik als hoofdagent en ontwikkelde ik me vervolgens als trainer. Een logische stap omdat ik al sinds mijn twintigste, naast mijn politiewerk, actief ben als groeps- en personal trainer in verschillende sportcentra. Met veel plezier gaf ik vervolgens bij de politie trainingen in weerbaarheid, vitaliteit en omgaan met stress. In 2015 voltooide ik mijn opleiding als allround leefstijlcoach aan de Scott & Co Leefstijlacademie’.

 

‘Hoe kun je met een gezonde mind en een fit lichaam door het leven gaan? En hoe doe je dat op een leuke en luchtige manier? VITAMIND is ontstaan uit de wens om anderen te inspireren en te leren hoe je met energie en focus dagelijks kunt doen wat je het allerliefste doet’.

 

Onbeschrijfelijk
‘Veel mensen denken dat je voor een gezonde leefstijl heel veel moet trainen, maar het tegendeel is waar. Gezonde voeding, mentale kracht en ontspanning zijn minstens zo belangrijk voor een fit leven. Bij VITAMIND kijken we daarom naar het totaalplaatje van lekker in je vel zitten’.

 

‘Als klanten na jaren ‘strijden’ tegen kilo’s op een meer complete manier naar hun leefstijl gaan kijken én resultaten halen, vind ik dat enorm gaaf. Het geeft me heel veel energie dat ik mensen dagelijks mag leren wat voor hen en wel of niet werkt en hoe ze dat in kleine stapjes kunnen toepassen in hun dagelijkse leven. En ja, de glimlach die erbij hoort als iemand zich fitter gaat voelen, die is onbeschrijfelijk’.

TRAINEN
‘Een van mijn favoriete workouts is 10 sets van heavy sprints. Stel de bekende Seconds-timer in op 10 setjes. Kies voor 8 seconden GO en 10 seconden REST. Sprint vervolgens 8 seconden zo snel mogelijk op de plek waar je staat en verdien die 10 seconden rust.’

VOEDING
‘Ben je voor je werk veel onderweg of ga je een dag op pad? Neem dan altijd een zakje noten mee voor wanneer je trek krijgt. Noten zorgen voor een verzadigd gevoel waardoor tankstation-snoep bij jou geen kans meer krijgt.’

MINDSET
‘Zorg ervoor dat je minimaal twee keer per dag naar buiten gaat voor een korte break. Zeker als je kantoorwerk doet, kan dit enorm bijdragen aan een fit en uitgerust gevoel. Adem frisse lucht in en focus je op het verlengen van je uitademing. Vertraag en geniet.’

Birgit Peeterman

 

Met haar brede kijk op leefstijl is Birgit Peeterman, personal trainer, ergotherapeut en voedingsconsulent, helemaal op haar plek bij VITAMIND. In haar populaire small group en personal-trainingen motiveert ze VITAMIND-members om het beste uit zichzelf te halen.

 

‘Als trainer doe ik er alles aan om members van binnenuit te motiveren om fit te worden. Daarom leg ik niet alleen uit hoe je een bepaalde oefening doet maar vertel ik ook wat maakt dat een oefening goed is voor je lijf. Het is mijn kracht om te kijken naar iemands mogelijkheden en die op een creatieve manier in te zetten voor het behalen van resultaat’.

 

Rust
‘Balans is voor mij de sleutel tot succes. Je kunt heel veel sporten, maar als je nooit uitrust raakt je lichaam overtraind en pleeg je roofbouw. Een keertje niet trainen is daarom ook belangrijk. Net als plezier hebben in het leven.’

TRAINEN
Every minute on the minute is een workout die ideaal is als je weinig tijd hebt. Neem 3 oefeningen, bijvoorbeeld de squat, de push-up en standing knee-ups. Doe van iedere oefening 8 herhalingen binnen 1 minuut. Herhaal dit 10 keer en je bent binnen 10 minuten klaar!’

VOEDING
‘Zin in een lekker en voedzaam ontbijt of een goede boost na het trainen? Meng dan 100 gram bieten, 1 banaan, 200 gram kwark en 50 ml melk. Gooi het even in de blender en zet het vervolgens min. 3 uur in de koelkast. Garneer met nootjes, pitjes of rauwe cacao nibs.’

MINDSET
‘We weten altijd heel goed wat we moeten, maar dingen waar we plezier en energie van krijgen zoals in bad gaan of een leuk boek lezen, schieten er vaak bij in. Plan daarom elke dag minstens één activiteit die jou energie geeft. Zet deze net zoals andere afspraken in je agenda.’

Arrow VitaminD

‘Balans is de sleutel tot succes’

Arrow VitaminD

‘Balans is de sleutel tot succes’

Birgit Peeterman

 

Met haar brede kijk op leefstijl is Birgit Peeterman, personal trainer, ergotherapeut en voedingsconsulent, helemaal op haar plek bij VITAMIND. In haar populaire lessen outdoor small group training motiveert ze VITAMIND-members om het beste uit zichzelf te halen.

 

‘Als trainer doe ik er alles aan om members van binnenuit te motiveren om fit te worden. Daarom leg ik niet alleen uit hoe je een bepaalde oefening doet maar vertel ik ook waarom een oefening goed is voor je lijf. Het is mijn kracht om te kijken naar iemands mogelijkheden en die op een creatieve manier in te zetten voor het behalen van resultaat.

 

Rust
‘Balans is voor mij de sleutel tot succes. Je kunt heel veel sporten, maar als je nooit uitrust raakt je lichaam overtraind en pleeg je roofbouw. Een keertje niet trainen is daarom ook belangrijk. Net als plezier hebben in het leven.’

TRAINEN
Every minute on the minute is een workout die ideaal is als je weinig tijd hebt. Neem 3 oefeningen, bijvoorbeeld de squat, de push-up en standing knee-ups. Doe van iedere oefening 8 herhalingen binnen 1 minuut. Herhaal dit 10 keer en je bent binnen 10 minuten klaar!’

VOEDING
‘Zin in een lekker en voedzaam ontbijt of een goede boost na het trainen? Meng dan 100 gram bieten, 1 banaan, 200 gram kwark en 50 ml melk. Gooi het even in de blender en zet het vervolgens min. 3 uur in de koelkast. Garneer met nootjes, pitjes of rauwe cacao nibs.’

MINDSET
‘We weten altijd heel goed wat we moeten, maar dingen waar we plezier en energie van krijgen zoals in bad gaan of een leuk boek lezen, schieten er vaak bij in. Plan daarom elke dag minstens één activiteit die jou energie geeft. Zet deze net zoals andere afspraken in je agenda.’

Arrow VitaminD

‘Your way to faith starts with the plan you create’

Rivaldo Blijd

 

Rivaldo Blijd is de jongste aanwinst van team VITAMIND. Hij is een zeer enthousiaste trainer & leefstijlcoach en is opgeleid aan het CIOS. Met zijn verfrissende aanpak en 100% commitment ondersteunt hij members graag om hun grenzen te verleggen.

 

‘Mijn één-op-één-sessies en small-grouptrainingen staan bekend als pittig. Ik help mensen graag om hun grenzen te verleggen, uiteraard met aandacht en respect voor iemands startpunt en huidige kunnen’.

 

Cruciaal
‘Trainen mag best zwaar zijn zolang je maar met een glimlach naar huis gaat. In mijn trainingen maak ik gebruik van de nieuwste oefeningen en technieken. Ik haal er voldoening uit als mensen het naar hun zin hebben en ik eraan kan bijdragen dat ze lekker in hun vel zitten’.

 

‘Voor het behalen van je doelstellingen zijn een goede en haalbare planning cruciaal. Als je dat combineert met de juiste begeleiding en geloof in eigen kunnen, is er zoveel mogelijk!’

MINDSET
‘Als je begint met trainen start dan met een plan dat je écht leuk vindt. Zeker in de eerste maand zal het best zwaar zijn om nieuwe gewoontes aan te leren. Als je doet wat je leuk vindt, houd je het trainen beter vol en toon je meer inzet.’

 VOEDING
‘Het is, zeker in de winter, van belang dat je je weerstand optimaal houdt. Zorg daarom dagelijks voor voldoende vitamines C en D. Haal C zoveel mogelijk uit gezonde voeding zoals en train en beweeg voor je dosis vitamine D zoveel mogelijk in de buitenlucht.’

TRAINEN
‘Ben je toe aan een opkikker? Probeer dan eens een superset met push ups en tricep dips. Doe 4 à 6 setjes van 12 herhalingen en rust na elk setje 20 seconden uit. Even kort trainen kan overal; voor tricep dips gebruik je de rand van je bed of die van een stevige stoel. ’

Linda Weeteling

 

Sporten en bewegen zit circuit-trainer Linda Weeteling in het bloed. Als kind en jongvolwassene beoefende ze zo’n beetje ieder denkbare sport. Linda heeft ruim 15 jaar ervaring als trainer en staat bij VITAMIND-members bekend om haar verrassende lessen.

 

‘Ik ben een groot fan van bewegen, dat heb ik altijd al gehad. De lessen die ik bij VITAMIND geef, zijn voor mij een feestje. Lesgeven in de buitenlucht en anderen begeleiden om het beste uit zichzelf te halen, is een van mijn grootste passies. Ik houd ervan om mezelf als trainer uit te dagen en daardoor de members. Dat doe ik met inspirerende lessen waarin je natuurlijk wel lekker hard aan het werk wordt gezet’.

 

Groei
‘De werkdruk is voor veel mensen hoog. Zeker in combinatie met een jong gezin lopen veel mensen vast. In mijn lessen besteed ik daar bewust aandacht aan door naast effectieve oefeningen ook tips & tools aan te reiken voor meer balans. De VITAMIND-members zijn enorm gemotiveerd. Het is prachtig om hun groei van dichtbij mee te maken.’

TRAINEN
‘Probeer eens een static lunge. Zoek een trap op, ga met je linkervoet op trede 2 staan en buig je achterste knie naar de grond. Tik vervolgens met rechts trede 2 zoveel mogelijk aan en houd dit 30 seconden vast. Kom in een squat en rust uit. Wissel daarna van been en herhaal de oefening tot je 3 sets hebt gedaan.’

 VOEDING
‘De hele week houd ik me aan een gebalanceerd voedingspatroon, maar één dag in het weekend is mijn lekkere zondige dag. Dan mag ik alles eten en drinken waar ik zin in heb. Door een dag niet te letten op wat je eet, is het gemakkelijker om je aan een gezond voedingspatroon te houden.’

MINDSET
‘Wees tevreden met jezelf, leg de lat niet te hoog en kijk naar de dingen die goed gaan. Daarom voorkom je veel onnodige stress. Als je positief in het leven staat, krijg je daar ook nog eens heel veel vriendelijkheid van anderen voor terug.’

Linda Weeteling
Arrow VitaminD

‘Geen doel is te ver als je plezier
hebt in wat je doet’

Linda Weeteling
Arrow VitaminD

‘Geen doel is te ver als je plezier
hebt in wat je doet’

Linda Weeteling

 

Sporten en bewegen zit circuit-trainer Linda Weeteling in het bloed. Als kind en jongvolwassene beoefende ze zo’n beetje ieder denkbare sport. Linda heeft ruim 15 jaar ervaring als trainer en staat bij VITAMIND-members bekend om haar verrassende lessen.

 

‘Ik ben een groot fan van bewegen, dat heb ik altijd al gehad. De lessen die ik bij VITAMIND geef, zijn voor mij een feestje. Lesgeven in de buitenlucht en anderen begeleiden om het beste uit zichzelf te halen, is een van mijn grootste passies. Ik houd ervan om mezelf als trainer uit te dagen en daardoor de members. Dat doe ik met fantasievolle lessen waarin je natuurlijk wel lekker wordt afgebeuld.

 

Groei
‘De werkdruk is voor veel mensen hoog. Zeker in combinatie met een jong gezin lopen veel mensen vast. In mijn lessen besteed ik daar bewust aandacht aan door naast effectieve oefeningen ook tips & tools aan te reiken voor meer balans. De VITAMIND-members zijn enorm gemotiveerd. Het is prachtig om hun groei van dichtbij mee te maken.’

TRAINEN
‘Probeer eens een static lunge. Zoek een trap op, ga met je linkervoet op trede 2 staan en buig je achterste knie naar de grond. Tik vervolgens met rechts trede 2 zoveel mogelijk aan en houd dit 30 seconden vast. Kom in een squat en rust uit. Wissel daarna van been en herhaal de oefening tot je 3 sets hebt gedaan.’

 VOEDING
‘De hele week houd ik me aan een gebalanceerd voedingspatroon, maar één dag in het weekend is mijn lekkere zondige dag. Dan mag ik alles eten en drinken waar ik zin in heb. Door een dag niet te letten op wat je eet, is het gemakkelijker om je aan een gezond voedingspatroon te houden.’

MINDSET
‘Wees tevreden met jezelf, leg de lat niet te hoog en kijk naar de dingen die goed gaan. Daarom voorkom je veel onnodige stress. Als je positief in het leven staat, krijg je daar ook nog eens heel veel vriendelijkheid van anderen voor terug.’

Arrow VitaminD

Meld je dan nu aan voor je gratis proefles en kom vandaag nog met ons buitenspelen.
Vermeld in je bericht welke les je wilt volgen en of je nog bijzonderheden voor de trainer hebt.

Twijfel je welk traject het beste bij jou past? Wil je graag samenwerken of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op.

Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan

Voor als je twijfelt, voor etc. etc. Dan neemt Denise contact op om een call in te plannen.